#1 Skrevet September 16, 2012 Har 2 sett med løftere til Audi 5'r , en del lettere en dem fleste andre hydrauliske løftere . Ene settet er brukt maks 50 mil . Det andre settet er brukt ca 500 mil . Pris 500 ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2012 Gi bud .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2012 1 sett solgt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2013 Har et sett med nye om noen sku trenge .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2013 Jeg trenger! Regner med at tilstanden på disse er tilnærmet som nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2013 Siden dem er ny så er dem god som ny . Kun pakket ut en for å sjekke vekta .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2013 Har du et av de brukte settene fortsatt? Er interessert i det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2013 Siden dem er ny så er dem god som ny . Kun pakket ut en for å sjekke vekta .. Aha, nye nye ja, trodde du hadde nye brukte Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2013 Har kun di nye .. må sjå hva jeg betalte . ikke inntrisert i å tape så mye , da blir dem heller liggende .. trur jeg må ha litt over 2000 .. er vekk på arbeid så får ikke sjekka det opp før etter helga regner jeg med .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2013 Har et sett til med løftere , brukt fra en standard 7a motor (1 ny da jeg har mista 1 stk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2013 Kan skaffe nye ina løftere for 2000kr for 1 sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 9, 2013 Bump .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...