#1 Skrevet September 16, 2012 Etter havari av lamell i går, splines på lamell har gått til helvete... Så lurer jeg på om noen har noe liggendes, enten det er komplett clutch eller lamell til 02A kasse. Ikke orginalt! Sinter er mest av interresse, men forsterket sachs går også ann. Har funnet lamell over dammen til 165dollar (men er så kjett og vente, sesongen er også snart over..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2012 En standard Sachs VR6 clutch holder 400Nm med VR6/TDI trykkplata. Akkurat på smertegrensen, men holder nok ut sesongen og vel så det Jeg har dette liggende nytt og ubrukt hvis interessert i en midlertidig løsning Hvis du allerede har VR6/TDI eller sterkere trykkplate så trenger du bare slenge i lamellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2012 Hmmm, hva skal du eventuelt ha ? Kan jo hende den holder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2012 Har ikke merket antydning til sluring eller andre svakheter på min ennå kan nok ikke helt sammenlignes men:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2012 Har ikke merket antydning til sluring eller andre svakheter på min ennå kan nok ikke helt sammenlignes men:p Hmmm...litt kjett og ta sjangsen også- men det hadde sikkert funket siden det funker på dieselbørsa di Er jo og en fordel, litt mere normal pedal - og bedre og kjøre med enn sinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2012 Koster 2650kr hos Meca med rabatt, men kan selge den for 1700kr (kostpris) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...