Holdbar clutch/lamell til 02A Girkasse

Anbefalte innlegg

Etter havari av lamell i går, splines på lamell har gått til helvete...

 

Så lurer jeg på om noen har noe liggendes, enten det er komplett clutch eller lamell til 02A kasse.

Ikke orginalt!

 

Sinter er mest av interresse, men forsterket sachs går også ann.

 

Har funnet lamell over dammen til 165dollar (men er så kjett og vente, sesongen er også snart over..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En standard Sachs VR6 clutch holder 400Nm med VR6/TDI trykkplata. Akkurat på smertegrensen, men holder nok ut sesongen og vel så det :) Jeg har dette liggende nytt og ubrukt hvis interessert i en midlertidig løsning :) Hvis du allerede har VR6/TDI eller sterkere trykkplate så trenger du bare slenge i lamellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, hva skal du eventuelt ha ?

Kan jo hende den holder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke merket antydning til sluring eller andre svakheter på min ennå kan nok ikke helt sammenlignes men:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke merket antydning til sluring eller andre svakheter på min ennå kan nok ikke helt sammenlignes men:p

 

Hmmm...litt kjett og ta sjangsen også- men det hadde sikkert funket siden det funker på dieselbørsa di :)

Er jo og en fordel, litt mere normal pedal - og bedre og kjøre med enn sinter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster 2650kr hos Meca med rabatt, men kan selge den for 1700kr (kostpris)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.