Vannlekkasje passasjerside foran 1996 Audi A6 C4

Anbefalte innlegg

Hei alle,

har lett med lys og lykt både i bilen og på dette forumet for å forsøke å lokalisere hvor vannet som ligger i dørken på passasjersiden etter hvert regnskyll kommer ifra:confused:

Omsider nå ikveld fant jeg ihvertfall ut hvor det kommer inn i bilen, men hvordan det kommer dit skjønner jeg ikke. Men jeg forstår såpass at det er noe jeg misser her et sted.

Har selvfølgelig sjekket vannkasse for løv og skitt, panseråpnergjennomføring samt gjennomføring for motorvarmer som jeg har, uten å ha lokalisert "vannhullet".

Av bildene ser dere hvor vannet kommer inn, på høyre side i dørken, oppe under releene. Fra utsiden blir det sånn cirka hjørnet på panseret om dere skjønner meg.

Kanskje har noen vært utsatt for lignende tidligere? Er veldig takknemlig for tips og hjelp:o

Bilde4.jpg

Bilde1.jpg

Bilde2.jpg

Bilde3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være mulig at frontrute ikke er tett rundt hjørnet? Er det rent vann som kommer inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva om du ligger inni bilen og inspiserer mens du får noen til å spyle på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom inn på akkurat samme plass på min A6: Da var det skjøten mellom torpedo og innerskjerm. Under panserinnfestning h.side.. Vann ligger der, så fryser det sundt på sikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være mulig at frontrute ikke er tett rundt hjørnet? Er det rent vann som kommer inn?

Det er rent vann ja, kommer ingenting når jeg tømmer/spyler på ruta.

Hva om du ligger inni bilen og inspiserer mens du får noen til å spyle på den?

Jepp, har gjort det, og da fant jeg ut at det kom når det ble spylt på panser eller når det rant ned på panser.

Kom inn på akkurat samme plass på min A6: Da var det skjøten mellom torpedo og innerskjerm. Under panserinnfestning h.side.. Vann ligger der, så fryser det sundt på sikt.

Aha!! Da er det sikkert samme hos meg, skal sjekke der. Hvordan løste du det hos deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tec 7 ....

Tec7 er supert ja!

Men er det enkelt å komme til, vises det godt hvor det er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.