Photoshoot - Tønsberg(23.09.12)

Anbefalte innlegg

Hei alle lokallags medlemmer, har lenge tenkt på å plukke ut en dag hvor vi kunne ha tatt noen bilder av de motoriserte kjøretøyene våre: rock : og har funnet en dag som kan passe vis været er nokso greit. Folk for komme med innspill på noen fete steder vi kunne ha dratt og tatt bilder. Jeg vet om noen steder men hadde vært kult med noe annet også. Jeg har sett for meg at vi kan starte relativt tidlig, et sted mellom 12-13 tiden og bare se hvor mange som dukker opp og hvor mange steder vi skal innom. Her er noen bilder som er tatt tidligere i år.

_MG_8130.jpg

_MG_8083.jpg

_MG_8150.jpg

_MG_8168.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo spennende ut:) skal prøve å få det til eventuelt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak!!!!

Meldt fint vær også, så dette kan bli veldig bra! Har bare ett forslag selv, nede ved siloen i Melsomvik. Er mange fine nyslåtte åkre nå også, ofte med traktoregg utover!

Er forøvrig F1 i Singapore kl. 14, så da er jeg opptatt etpar timer.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OOoops, Skal en tur til Høyt og lavt klatreparken på søndag morgen. Dvs. at jeg ikke har mulighet til å være med før litt senere på kvelden. Kan også kanskje tas på lørdag. Men da må vi se ann været.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med på dette men kanskje mulig og flytte til neste helg da ikke så mange har meldt interesse. og jeg er muligens litt opptatt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noen shoot da? Spent på bilder.. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noen shoot da? Spent på bilder.. :-)

Må nok skuffe deg men håper vi får dette til en dag! Håper du også blir med, spent på og se kjerra de :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig å fått med seg, men jeg er da på sjøen frem til 17 oktober hvis dere setter en ny dato :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.