#1 Skrevet September 17, 2012 Hei, har en S2 som ble kjøpt med innvendig dørhåndtak liggende i bagasjerommet. Skal ha det på nå, men ser ut til at jeg mangler 2 vinkelbraketter som skal festes i dørbladet, for så å træ håndtaket innpå, og stramme til med 2 umbrakoskruer. Møller kunne ikke lenger fremskaffe disse, noen som har bilder/ mål på brakettene, så jeg kanskje kan få laget meg noen...? Eller enda bedre, noen som har de liggende, og vil selge de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2012 Ingen gode tips her...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2012 Mulig jeg har:) må ta en kikk i garasjen såfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2012 Hvis ikke Daniel har, så har jeg mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2012 Det hadde vært steike bra om noen kunne hjulpet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...