Fjerne webasto på Touran, men allikevel få varm bil om vinteren?

Anbefalte innlegg

it`s not only only, det er ikke bare bare å skru på en webasto! skruene sitter ofte dønn fast og kan fort knekke siden det er små skruer, og kontaktene kan også lett knekke ettersom dette er en del som blir veldig varm og plasten blir porøs. så vær veldig forsiktig hvis du har tenkt å skru på den. hvis du knekker skruer feks. blir bilen stående... hvis du ikke har noe å skjøte slangene med. bare til info. hvis et verksted skrur,står de ansvarlige dersom skruer knekker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg husket feil, fikk somlet meg til og ta diagnose i dag og det er sirkulasjonspumpa som er defekt. Er dette en del som sitter i selve webasto enheten eller er dette en egen enhet utenom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg husket feil, fikk somlet meg til og ta diagnose i dag og det er sirkulasjonspumpa som er defekt. Er dette en del som sitter i selve webasto enheten eller er dette en egen enhet utenom?

Sitter utenfor varmeren. Er du veldig tolmodig går det an å skifte den igjennom dekselet der tåkelyset skal sitte, ellers er det lettest å ta av fangeren. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut, da skal jeg bestille det i morgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut, da skal jeg bestille det i morgen:)

Kosta litt over 1000 lappen på møller. Dem hadde det på lager på Hamax da jeg kjøpte. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kosta litt over 1000 lappen på møller. Dem hadde det på lager på Hamax da jeg kjøpte. :)

Var på lager den ja, er en del det går rimelig mye av;) Bytter den til helge så får vi se om det blir noe varme:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det varme i touranen, bytta pumpa og restartet den så ble det saker:) Er rimelig sikker på at det var brennkammer el.l. som kom opp sist, men nå fungerer det så da får vi se hvordan det går. Takk for alle gode tips, hva skulle man gjort uten dette forumet:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nå åpnet min webasto og kan bekrefte at dette er en ekstremt enkel konstruksjon! den er like avansert som en stor lighter....(med el. tenning) bortsett fra elektronikken. det som kan gå galt her er tenneren, tempsensorene eller sirkulasjonspumpa,men den sitter på utsiden så den er enkel å bytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.