Anbefalte innlegg

Selger et sett DBilas mekaniske kammer som jeg kjøpte av en kar i Tyskland. Trodde disse var for hydrauliske løftere når jeg kjøpte de så gikk på en smell der gitt: rolleyes : Kan muligens brukes med hydrauliske løftere ved bruk av lach caps

Specs:

Innsug 276gr og 10,5mm løft

Eksos 272gr og 10,3mm løft

Kammene er lite brukt.

3500kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vart disse solgt ?. ser da ikke så ekstrem ut disse kammene ? sku jo tru disse funka me hydrauliske løftere ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ligger her enda. Har tenkt litt på dette jeg også, om de faktisk kan brukes med hydrauliske løftere. Tenkte eg skulle hive de oppi en topp og prøve:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dem ser jo relativ normalt ut , så vil tru dem sku gå , har du målt hvor stor lille og store diameteren er på kasten ? Jeg har noen som man ser er veldig mye "kvasere" og di ska vare hydraulisk profil , men tipper dem er ganske så slem med løfterne ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg så ser dette ut som omslipte orginal kammer. Kan nok fungere med lach caps da, må bare måle hvor mye som har blitt slipt av

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne med ny pris. Kan muligens brukes til hydrauliske løftere med lach caps

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.