#1 Skrevet September 17, 2012 Oppdaget at jeg hadde en bensinlekkasje i dag Liten slangestuss inn på bensinfilteret som har fått nok... noe som tilsier at jeg ikke kan kutte røret rett bak den pressa koblinga og erstatte det med litt lenger bensinslange, ny banjokobling og ordentlige slangeklemmer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2012 kjør på du! kapp den pressa koblinga sett på klemme, rustfrie vel og merke og slange av kvalitet. med andre ord ikke noe biltema drit, det blir lekkasje etter et år ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2012 Thank you! Akkurat det jeg ville høre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2012 Er ikke det der et kort rør ifra filter til pumpe eller noe? Bytt hele røret var jeg deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2012 Er ikke det der et kort rør ifra filter til pumpe eller noe? Bytt hele røret var jeg deg. Desverre er det røret som går fra filteret og fram til motor i ett stykke....vært på TESS i dag og fått no deler så får jeg se hva jeg får til. De hadde ikke akkurat den banjo koblinga jeg skulle ha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...