#1 Skrevet September 17, 2012 Har en tuningbox til Passat liggende. Jeg hadde denne på min tidligere bil (2008 mod) som jeg kjørte over 100.000km med uten et feilslag. Denne skal passe fra 2006 mod 1.9 TDI (105HK) og i alle fall til og med 2008 som min var. Mener den skal gi ca 120-125 HK. Det er helt klart meget merkbar forskjell med og uten. Høyere dreimoment og lavere forbruk. Skal man dra litt tung henger f.eks er ikke bilen til å kjenne igjen med og uten. Superenkel å montere/demontere. Det gjorde jeg forøvrig ved hver service uten at noen la merke til eller kommenterte det. Holder hus i Hønefoss men jobber i Oslo så kan levere der også. Selges for kr 500,- tlf: 97956095 Mvh Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2012 Hvilket merke er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2012 Altså.. KCR som i tittelen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2012 Legg merke til når jeg skreiv innlegget, så er jeg kanskje unnskyldt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2012 Heisann, trur du denne passer i 2001 mod 1.9 tdi 130hk? Mvh marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2012 Legg merke til når jeg skreiv innlegget, så er jeg kanskje unnskyldt... He he.. Jepps.. Så det rett etter jeg svarte.. Du ER unnskyldt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2012 Heisann, trur du denne passer i 2001 mod 1.9 tdi 130hk? Mvh marius Hei Dessverre denne passer kun til 105HK.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2012 vet du om den passe touran 1.9 tdi. med motorkode. bkc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2012 vet du om den passe touran 1.9 tdi. med motorkode. bkc? Hei. Vil tro det om det er 105HK. Men for sikkerhets skyld kan du sjekke på KCR sine sider. der kan du sende inn forespørsel med din bil og om denne boksen passer. Der er det et bilde som beskriver bla. en 4 siffret kode nederst i høyre hjørne. På min boks er denne: 4706 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2012 Bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 23, 2012 Står det et annet nr. på boksen...?Fant ikke noe nr. på sida til KCR som stemte med ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 24, 2012 Da er denne solgt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...