LED intereør til Passat 3B, noen tips om hva som funker bra, hvor kjøpe fra?

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på LED inni bilen. Leste på en annen tråd her om sett som kommer fra Tyskland (ebay) og tenker at det kanskje er noe å satse på kontra kina laga LED som varer ikke veldig lenge.

Og en annen ting, får man LED til dørene på 3B som da ikke er en W5W pære som lyser rett frem men ned på asfalten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen LED eksperter her eller noen som har montert dette i en 3b/3bg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del LED fra dealextreeme (kina), de funker fint de.

Pærene i dørene kan du også bytte med led ja. Sitter en reflektor der som styrer lyset nedover. Men den pæretypen som er der har som regel bare dioder på den ene siden, så lyset blir spredt riktig bare du setter pæra riktig vei.

Den typen her skal du ha til dørene:

http://dx.com/p/42mm-1-2w-3-led-6000-7000k54lm-white-light-bulbs-for-car-144740?item=2

Bare sjekk at lengden er riktig. Disse er 42mm, jeg husker ikke eksakt hvor lange de orginale er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm....trodde det satt "parkpærer" (w5w) i dørene jeg......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det sitter parkpærer i dørene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det å få dem ca da? Og har de funka alle sammen og ikke blinka slik billige slike kan gjøre?

Vet du hva du gav for dette ca? (ja jeg skal gå inn å se hva det koster på nettbutikken :) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wurth har LED-pærer som anbefales! Har pærer fra dem i parklys og interiørlys på 6000k, lyser opp ganske bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får inn en drøss med led pærer når som helst. Har selv av disse i min a4 b6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor selges disse wurth LEDsa da?

Og Lena, hvor kommer dine fra? Priser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med å få løs lampene på sidene, men kan det stemme at pæra foran er 42mm, sidene er 37mm og bak er 42mm?

Noen av dere 3b folket som kan bekrefte/avkrefte det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha 6000k i skiltlysa pga det syntes jeg ser helt idiotisk ut, men sliter med å finne 4000K pærer i riktig størrelse..... Noen som har kjøpt dette det lurt sted :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca har kampanje på bananpærer 5w samt w5w OSRAM. kvalitetspærer. 4000k samt 6000k.

har montert i hele bilen. Helt ekstremt bra lys.

würth har også kvalitetspærer. Koster en del, så du må regne rundt over 1000lappen.

Bestilte fra EBAY også, disse lyser også bra, men ikke fult riktig så god kvalitet. Kostet vel rundt 50 euro med frakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor selges disse wurth LEDsa da?

Og Lena, hvor kommer dine fra? Priser?

De kommer fra Slovakia. Priser kommer så fort jeg får pærene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg montert 4000k led i skiltlysa og 6000k i parklysa fra Parts and retards.....og venter på pakke fra kina til intereør belysningen.

Tråd kan slettes for min del......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.