#1 Skrevet September 18, 2012 Leker litt med tanken å foliere chromen på bilen, men vil i så fall helst få det helt. Noen som vet om det går an å få tak i originale shadow line lykter til audi 90 91 mod, og isåfall hvor. Har ikke lyst til å legge folie på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2012 Trodde "Shadow Line" var noe BMW drev med jeg? Så vidt jeg vet så finnes det ingen alternative frontlykter til Audi 90, hverken B2 eller B3. Det nærmeste du kommer er enten Angel Eyes eller Devil Eyes til B4, men da får du en liten glipe mot grillen. Alt annet er gjør-det-selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2012 Ja shadow line konseptet er vel bmw sitt, men sa det sånn for å prøve å få fram hva jeg var ute etter. Takk for svar iallefall. Har en liten glippe mot grillen som det er allerede, så vet ikke om det isåfall betyr at den blir enda større 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...