Underlig problem med Display audi c4

Anbefalte innlegg

Heisann

Her om dagen da jeg kjørte hjem fra butikken en kveld! (regna mye)

så plutslig svartna hele speedoet! alle målerene og alt funker men er ikke lys :S Har sjekka sikringer osv! men det rare er at når jeg slår på langlysa så synker Rpm og Kmt rett i bånn og så opp igjenn på det nye veldig fort! Noen som har opplevd dette eller vet årsaken? Tusen takk!

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brudd i kablingen i bakluken muligt? Var en som hadde noe tilsvarende problem med lysene inni der for noen uker siden. Tror dette går på samme kurs som skiltbelysningen på bakluken så er forsøket verdt å sjekke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan faktisk stemme det fordi begge skiltlysa mine funker ikke lenger heller!! hvor er den kabeln da? Har tatt av de store dekselet og der ligger det en pølse! Har du no mer spesifik info evt bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får bare kikke ved henglsene. Trooooor det er på førersiden, men er ikke 100% sikker. Skal vel gå ned i ene siderommet i bagasjen.

dsc01463pt.jpg

Dette er den jeg har rotet med da jeg koblet opp fjernstyring til dørlåsene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha så kult! For bilen min har ettermontert sentral lås! og den har begynnt og kødde seg og! da er det nok der problemet ligger! Tusen takk skal du ha :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.