#1 Skrevet September 18, 2012 Hei! Koblet av PoS på høyre side torpedovegg tok ut for og se hvor koblingene var da jeg mistenkte brudd. Da jeg gjorde dette så smuldret den rosa plastikken som holder på plass de fire ledningene "OPPE PÅ POS" Jeg trenger hjelp til at noen kan finne ut for meg hvilken fargekode det skal være på ledninger på innput til POS. - - - - Sånn er inngangen på plugg. er en AAN dette her 93. Mvh Steffen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2012 Her finner du hele ledningsnettet til bilen din, blant annet coil: http://www.motorgeek.com/download/file.php?id=9639&sid=86868f556931de15977f7c2d4b56656c 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2012 Tusen takk! Nå knurrer den pent igjen Nok en gang 10+ Vacn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2012 Godt å høre, fint om du setter tråden som løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...