Passer RS2 interiør fra stv til sedan??

Anbefalte innlegg

Tenker spesielt på bakseter??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å si da det ikke er noe som heter RS2 coupe... :P

 

Dørtrekk og baksete vil naturlig nok ikke gå over fra en coupe til sedan. Stolene går vel om hverandre i både B3, B4 og C4 karossene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

b4 sedan eller b3 sedan?

 

har sedanen første typen interiør, med fokus på dørsidene?

 

Men ja, det passer over med unntak av baksetene (dog kanskje de passer i en sedan med nedfellbare seter.. litt usikker på det dog)

 

Husk at når du flytter over dørsidene, så må du kanskje også flytte over blekka som er bak. Dvs. de som vindushevemekanismen er skrudd fast i... sitter med fire skruer i døra + evt vindusmek. Dette er hvis du har første typen interiør. Du kan klare deg med kapping/bulking av de gamle blekka også, men skal det være så skal det være ;)

 

For å finne ut om bilen har første typen interiør så kan du sjekke om dørsidene er lik de som kom i 80/90'er fra 87-89 (gikk vel ut i 90 en gang, men husker ikke det spesifikke årstallet, derfor du får dette i b4 også.)

 

 

jess, kjapt hevet i sammen, men tror jeg har skrevet mer om dette i tråden til 90n min eller en eller annen tråd om dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bakseter passer fysisk men fester passer ikke. har du b4 er det mindre mods som skal til tror jeg har du b3 så passer de ikke rett på. men er kun sete ryggen som ikke gjør det, er bare lage noen nye "hengsler" bak og nye braketter i bunnen. sete ryggen skal jo ikke ta opp noe fysisk da det er vegg bak på b3. b4 må noen andre svare mere om

 

ta med dørblad for guds skyld! du slipper enormt med jobb og ødelegge dørpanelene. de passer så og si ikke og mange fester vil knekke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.