RH NAJ 10x20 ET40 (konkave) selges - 7500,-/10 500,-/bud/bytte i 19"

Anbefalte innlegg

Se link i #2 for flere bilder av felgene.

 

Har noen RH NAJ felger som skal selges. Disse er helt sprekk- og bulkfrie, og har aldri blitt sveist eller rettet. Perfekt til Tiguan, RS4/RS6, A5, nyere A6, A7, A8, Allroad osv, osv. Sitter på noen 295/40-20 dekk nå, men det ene har en liten flenge i seg, og mønsteret går vel sånn ca. en halv sommersesong til.

 

Selges for 7500,-/bud sånn de er nå, og kan selges ferdig lakkert for 3000,- ekstra, i valgfri farge. Noe kantkjøring på 3 av felgene, men ikke så altfor store greiene. Kommer detaljerte bilder i morgen, for de er ikke akkurat i presentabel skikk nå - trenger en vask.

 

PM eller tlf/SMS 99462375.

 

80_1282265804_xl.jpg

 

80_596985427_xl.jpg

 

På f.eks A8:

RH_NAJ200_10x20_1.jpg.JPG

 

RH_NAJ200_10x20_2.jpg.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagt ut på Finn - klikk.

 

Edit: Trodde dette la seg til i første post ettersom det ikke har gått ei uke, så ikke skyt meg, moderatorer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg disse til a8`n, men blir feil dekk dim, står 295/40 20 på dekket ser jeg, men du skriver 295/35...

da må jeg bare kaste dekkene.. Da blir det litt mer enn jeg hadde tenkt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har ikke rettet opp skrivefeilen om dekkdimensjonen her (gjør det nuh).

 

Kan få vrengt av dekkene før salg, for de er egentlig kast uansett. Men bare å komme med et bud, så skal du ikke se bort fra at det blir felger på deg. Dette er felger som har kostet ca. 25k nytt uten dekk, og de har sittet på en Mercedes ML, så stor fare for at de er av den forsterkede typen.

 

Koster jo bare 983,- for Federal i 255/35-20, så man slipper fortsatt billig unna om man ikke absolutt må ha premiumdekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.