#1 Skrevet September 20, 2012 (endret) Har en helt ny r32 diffuser liggende i orginal forpakning til golf 5. Nypris tror jeg ligger på rundt 1800,- 800/bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2012 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2012 Bump igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2012 Hei.. Har du bilde av den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2012 Det kan jeg ordne litt senere ja Er som sagt heeeelt ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2012 Kom med bud Skal bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2013 Gi meg ein lyd om du blir desperat:p kunne tenkt meg å sett om den var mulig å modde til å passe golf 6 fangeren min mener vel tvilsomt. har du noen bedre bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...