#1 Skrevet September 20, 2012 Da har jeg bestemt meg for å selge gullet jeg her hatet og elsket i 7 år.. Påkostet summer jeg ikke har lyst å regne på, men en må vell bare innse at bil svært sjelden er investering i noe annet enn egen lykke Selges da jeg har kjøpt hus og kjørt opp til klasse A. Har og 2 biler så noe må vike. Døgnet har bare 24 timer for meg og.. Biler er rullet ca 280k Prisen er diskuterbar. Hadde sett for meg rundt 100k før utløserlageret røyk, men jeg har ikke ledig tid til å skru akkurat nå. Til sammenligning er delekostnad bare i motoren ca 100k. Så kommer understell, alt smånips, drivlinje eksos, etc etc i tillegg. Og på toppen bilen. Dog en gammel B5 koster ikke allverden i dag, så her er det det mekaniske og interiøret som er verdt pengene. Har bud på 85k. Og bare så det er sagt så selges IKKE denne bilen til noen som ikke kan legge om dekk selv... Prosjekttråd: Specs: AEB blokk borret opp en overdim JE stempler SCAT råder (fra gruppekjøpet) Ny oljepumpe, rådelager etc etc i bunndel Orginal topp som er flowmatcet mot innsuget og fått nye styringer og nyslipte ventiler Orginalt innsug, men bygget om og flowmatcet mor VR6 spjeld (større en orginalt) GT3071, bygget om fra intern til ekstern WG. Ebay Wg av noe slag. fungerer ypperlig 630cc dyser Nira i3+, orginalt nett skjøtet mot Nira nett i ECU boks. Ebay FMIC, helsveiste 2.25 rørgate Oljekjøler og adapterplate så det er termostat på denne Orginal vifte på multireim er fjernet. Erstattet med en elektrisk, orginalt en 500W pga A/C A/C fjernet pga FMIC Ferrita 3" med 2 lyddempere Hotchkis stabstag forran og bak Alle deler i understeller er sandblåst og lakkert sort med sprøyte,inklusive traverser FK silverline X coilovers Ble montert ny multilink da motoren ble satt i Rullet max 10k 8 nye traversforinger fra 034. Komplett powerflex bak. Nye foringer til bakdiff fra 034. RS2 bakdiff med hubber fra 80Q så en kan bruke orginale bakakslinger RS2 girkasse, bruker akslinger fra 1.8t FWD Orginale OK bremser Inovate LC-1 lambda Autogauge turbotrykksmåler og oljetrykksmåler i dyser i dashbord Knapper for tvangskjøring av vifter og launchkontroll på OEM knapper i dash Ulakkert original S4 fanger Depo faceliftlykter Originale tåkelykter, bygget om til 6000k xenon Minus: Gåent (fullstendig) utløserlager Trenger sårt lakk.. Orignale faceliftskjermer, en med en bulk. Ratlook panser fra veng (søppel passform, ruster godt) IKKE GODKJENT i vognkort med denne motoren, ei heller senkesettet. Orginalt 1.8tq selvfølgelig. Bremsepapirer fra ES foreligger Gamle bilder,men den ser helt likedan ut fremdeles bortsett fra litt mere rust på panseret og ekstern wg. Kommer nye bilder men bilen står ikke her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2012 Da er denne solgt.. Angrer allerede, men blir spennende å følge den videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...