#1 Skrevet September 21, 2012 (endret) Selger/bytter et sett originale 16" Audi-felger (alu). Det står noen utgåtte 215/55 vinterdekk på dem. De har sett bedre dager, men kan sikkert bli bra med litt kyndig pleie. Selges eller byttes mot en kasse pils ...Må hentes. IMG_0873 by Bosselien, on Flickrw.flickr.com/people/65270776@N02/]Bosselien[/url], on Flickr IMG_0874 by Bosselien, on Flickr IMG_0875 by Bosselien, on Flickr IMG_0876 by Bosselien, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2012 Disse skulle jeg absolutt hatt, men skulle visst innpresset først. Har du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2012 Nei, jeg har ikke innpress, men de har stått på min A6 -2000 mod hvis det kan være til hjelp... Mener å ha sett en PDF med felg-spesifikasjoner for alle Audier her på forumet et sted... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2012 Tror det skal være noenlunde greit innpress. Kan du sende meg adressa di på pm, så skal jeg sjekke om jeg får en kamerat til å hente de for meg (skal reise bort i helga og reiser "feil" vei, så får ikke tid selv). Kasse pils du ville ha. Hva merke pils da? Eventuelt penger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2012 PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2012 Hvis de har stått på en 2.7tt, så er det vel ET45 på disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2012 2.7tt ja, så det kan nok stemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...