#1 Skrevet September 21, 2012 (endret) hei skal bygge om en 80q med 4er til 5er med aan motor:) så trenger motorfester i rammevang og bakdiff helst ikke så langt unna elverum:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2012 Har motorfester til 90 quattro 86 modell som jeg kan skjære av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2012 Jeg har også et sett med motorfester i rammevang. 600 +frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2012 trenger fra b3 90q:) vet ikke om typ85 er lik:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2012 pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2012 noen som har:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2012 Jeg har det du trenger men det blir jo litt i frakt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2012 ja er akkurat det Lasse men ser ut som motorfester har ordna seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2012 Ein ganske ribba 90q men er fortsatt tannstang, rattstamme, og komplett bakstilling på den=) 2500 så er hele din=) er dører og alle ruter og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...