Anbefalte innlegg

Har et vw polo g40 prosjekt som jeg ikke har tid/penger til og gjennomføre. som kan vurderes solgt om prisen er rett.

mye snacks av deler som stabstag, polyforinger, justerbart senkesett, chip, mindre ladehjul, greenfilter, større intercooler, større bremser osv. Bilen har fult G40 interiør. Felger på bildet følger ikke med, og panseret er rat-looket

 

Bilen er fult kjørbar men står i øyeblikket uten skilt og kompressor (kompressor kan monteres før salg)

For dere som ikke vet hva en polo g40 er så er det en modell av polo som ble produsert i et mindre antall. Disse ble aldri importert til Norge av forhandler så er en skjelden bil i Norge. Disse modellene hadde en 1,3liter med kompressor. Dvs en liten lett bil med masse power = kjempegøy. siden min er trimmet lettere med chip, mindre ladehjul osv så har den vel ca 140 optimistiske hester på ca 800kg så den går godt !

 

Om det virker interesangt send mail på Sondre_nordsteien@hotmail.no eller kontakt meg på 47091002

Ta helst kontakt på mobil eller mail, siden det er bilen til en venn.

 

Bilen er ikke godkjent av vegvesenet etter ombygging fra vanlig polo

 

Mvh Kristian Hoel Holiløkk

 

Ta kontakt med eier for flere bilder!

254682_1796001794012_1658736314_1488316_1191509_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg ca 10.000kr for bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den er kjørbar. Trenger ny dynamoreim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.