#1 Skrevet September 22, 2012 Har en kompis som har en Audi coupe rundt 85 mod.Han skulle hatt nye lykter til sin.Er det muli å skaffe nytt da dei er utgått? Harald 90684782 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2012 Er nok ikke mulig å skaffe nye lenger nei, men hvis glassa er hele, og han er litt nevenyttig, så hjelper det litt. Man kan nemlig bruke reflektorer fra flere Audi-modeller fra 80-tallet, da de alle har samme reflektorer men bare litt forskjellige glass. Dette gjelder biler som 100 t44, 200 t43 og t44, 80 t81, 80 t89, Urquattro og kanskje enda et par modeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2012 Er dei lyktene å få ny fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2012 Tror ikke det, men det utvider søkemulighetene betraktelig Jeg fikk tak inye (uoriginale) Type 43 tåkelys hvor jeg brukte reflektorene i tåkelysene til min Type 85 Coupe. Dette var 5-6 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...