Anbefalte innlegg

Får kraftig susing fra turboen ved pådrag. Merket dette i går, men bilen går like godt som før. Tyder dette på gåen turbo eller? Er en 2.0 tdi. A6 4f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka at du ikke har frieksos? fikk samme lyden fra en turbovectra en gang. da var det flexibendet som var sprukket!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rettelse. Nå kommer lyden når bilen står på tomgang også. Går lenge, så virker det som den gir et kite hakk i turtallet så begynner blåselyden igjenn, gasser jeg og slippergassen "dimmer lyden" og blir borte igjenn?!?! Hjelp meg:-p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykk slange som har en sprekke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som kommer fra intercoolern? Skal med bilen opp på bukk i dag pg sjekke for sprekker og lekkasjer, så får se da. Høres ut som det kommer ved intercooleren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg setter mine kroner på sprekk i trykkslangene fra turbo ja.

Hadde en sprekk i trykkslangen fra turbo til frontplate på min b5…da suste bilen som et jetfly og gikk rævdårlig deretter :P

Sprut litt såpevann på slangene, så får du noen til å ruse bilen litt opp og ned. Da burde du se fort hvor sprekken ligger.

Vet ikke hvordan det ser ut i motorrommet på desse bilene, men hvis du går fra turboen så følger du slangene helt til innsuget :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket skovlene for skader/sår ? dette kan lage voldsomt til suselyd. ett pittelite sår er nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en mekaniker til og se på bilen, og kunne med stor sikkerhet at det gummibendet som går ut fra intercoolern hadde sprekk i. Så skal av med fronten i de nermeste dagene for og få en bedre oversikt. Fikk bestilt opp nytt bend for og slippe av med fronten så mange ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var av med fronten i dag for og skifte gummislangen, viste seg at det var stor sprekke i intercooleren. Noen som har en liggende og selge eller vet hvor det er rimeligst å få tak i ny?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk seekpart24.com

Tysk firma som sender deler til norge med UPS, fungerer knall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de hadde mye. Man intercooler hadde de ikke. Ringe møller og sjekket pris der. 3352,-

Kunne ikke finne på ebay heller :-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.