#1 Skrevet September 22, 2012 Hei, Satt på justerbart Kw var 1 på passat 3bg stv 4motion. Men bilen blei helt forjævli å kjøre, den hopper helt forferdelig i fronten. Hva kan dette skyldes tro??Det viker nesten som den butter i noe. Jeg satt på disse orginale demper beskytterene på kw setter. Kan det være dette som butter i toppen?? takker for svar Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2012 Vis det ikkje står beskrevet at du skal flytte over OEM bumper stops så skal de ikke over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2012 (endret) Vis det ikkje står beskrevet at du skal flytte over OEM bumper stops så skal de ikke over. Hmmmm, da får jeg løpe ut å lese bruksanvisningen:) Det står ikke noe om at de ikke skal være der ihvertfall.De er avbildet på bilde i bruksanvisningen. Men jeg ser at jeg har montert ei skive feil. Så da er det bare å få skrudd driten av igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...