Hvor kjøper man ventiltetninger?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenkte å bytte ventiltetninger på bilen min. Men hvor er det folk pleier å kjøpe disse?

Kjøpes det originalt eller er det noen andre butikker som selger det?

Passat 89 1.8 RP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginalt, i større bilrekvisitaforretninger eller firma som driver med motordeler.

Prisen er stort sett synkende i den rekkefølgen.

Siden jeg bor i nærheten handler jeg hos Ecconor. De sender over hele landet.

Hans A S her på forumet har sikket noen gode tips da han er i verkstedbransjen og bor i nærheten av deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jeg jobber selv på et VW verksted, så det blir vell til at jeg kjøper originalt da.

Med mindre det er store forskjeller i kvalitet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veloxmotor tenkte jeg å kjøpe fra, ganske rimelige etter det jeg husker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jeg jobber selv på et VW verksted, så det blir vell til at jeg kjøper originalt da.

Med mindre det er store forskjeller i kvalitet?

Da er det vel ikke noe å lure på, man støtter vel sin egen arbeidsgiver og du har vel også noen saftige rabatter?

Dette er ikke high-tech produkter. Litt metall, ei fjær og gummi full av miljøgifter. Kvaliteten er vel grei nok uansett leverandør har jeg inntrykk av. Uansett er trolig dagens produkter av bedre kvalitet enn de som satt der orginalt for 20 år siden grunnet utvikling av gummiprodukter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, hehe. Du har vell rett der, er vist greit å støtte sin egen arbeidsgiver :)

Takk for hjelpen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.