#1 Skrevet September 23, 2012 (endret) Hei Jeg ønsker og få kjøpt trykkrørene fra enten en golf 2 G60 eller en Golf 2 rallye jeg har pr. i dag en rallye intercooler, der passer da ikke vanlig G60 slange fra 180bend til intercooler. men resterende passer trenger ikke bend, kun slangene/røret er det noen som har dette liggende? Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2012 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2012 ingen? Jeg har dette fra vanlig fwd golf g60 hvis det hjelper deg noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2012 alt utenom slangen fra bend til IC skal være likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2012 har da fått tak på røret og den øverste slangen fra en i nederland nå 90graders slangen er jo kurrant og få tak på i silikonutgave mangler i grunn bare slangen fra 180graders bend inn på intercooler der er det jo 2 typer, rallye og vanlig G60 jeg mener bestemt at jeg har rallye intercooler, da den jeg har er solgt som dette, og har 3"innløp på intercooler, men er meget i tvil, har bokstavkode H på intercooler, noe etka sier er til PG motor. og ikke bokstavkode G som motorkode 1H har.. hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2012 har da fått tak på røret og den øverste slangen fra en i nederland nå 90graders slangen er jo kurrant og få tak på i silikonutgave mangler i grunn bare slangen fra 180graders bend inn på intercooler der er det jo 2 typer, rallye og vanlig G60 jeg mener bestemt at jeg har rallye intercooler, da den jeg har er solgt som dette, og har 3"innløp på intercooler, men er meget i tvil, har bokstavkode H på intercooler, noe etka sier er til PG motor. og ikke bokstavkode G som motorkode 1H har.. hmm Det er nok Rallye intercooler. Jeg har vanlig G60 intercooler, den har ikke 3" inn. Den er mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2012 jeg som har blingsa, er bokstavkode G jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2012 Her er et bilde av "vanlig G60" frontmontert intercooler: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2012 det er Rallye. det er nå stadfesta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...