#1 Skrevet September 24, 2012 Ser at det svetter litt olje fra bunnpannepakningen, så tenker at den burde byttes. Ser ut som en grei jobb etter å ha sett kjappt over, noen her som har gjort det før? Burde jeg også bytte boltene, eller går det greit å bruke de som er på? Skal de skru til med noe spesielt moment? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2012 Jeg byttet på min i fjor, var veldig enkelt og brukte opp igjen boltene. Skrudde bare til sånn passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2012 Jeg byttet på min i fjor, var veldig enkelt og brukte opp igjen boltene. Skrudde bare til sånn passe. Så det gikk greit å komme til alle boltene? Trenger ikke noe spesial verktøy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2012 Flex forlenger kan vere en fordel, og ikke verdens mest tykkvegga 10mm pipe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2012 Dette er en rett-fram jobb som ikke krever noe spesielt verktøy eller forkunnskap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2012 Jeg brukte ikke noe spesialverktøy, kun liten skralle, forlenger, ledd og 10 mm pipe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2012 Boltene skal ikke strammes mye, 10 Nm var det på min Polo. Når du strammer begynner du på midten, og jobber deg i kryss ut mot endene av bunnpannen, for å få jevn fordeling av trykket mot pakningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...