#1 Skrevet September 24, 2012 Hei! Noen her som kjenner Morten Johannessen og eller har tlf nr til han? Profilen hans her på forumet har visstnok blitt sletta, så jeg får ikke tak i han.. Vi har gjort en handel, men skulle avtalt leveranse av delen:) Mvh Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2012 Prøv med en S du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2012 I navnet? Navnet på profilen hans var "mort1" og da jeg går inn på den får jeg systemmelding om at profilen ser ut til å være slettet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2012 Trodde det var slutt på disse "tulle-navnene" jeg? Her har du hvertfall han du leter etter vil jeg tro: http://forum.vacn.no/member.php?10319-Morten-Johannesen Er også en med to S`er i navnet, men han har ikke vært aktiv siden 2010. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2012 Dette stemmer! Takk for hjelpa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...