#1 Skrevet September 24, 2012 Slenger ut noen raske bilder her, fra Oslo treffet. Ble på langt nær så mye som jeg skulle ha tatt. Men pga været og kraftig motvind hver gang jeg rettet kameraet mot Audi rekka, så ble det disse få bildene VW Corrado by henhau, on Flickr VW Golf III by henhau, on Flickr VW Golf III by henhau, on Flickr Audi A4 by henhau, on Flickr Audi A4 by henhau, on Flickr Audi A3 by henhau, on Flickr Audi A4 by henhau, on Flickr VW Golf I by henhau, on Flickr VW Golf III by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2012 Skoda Octavia RS by henhau, on Flickr VW Corrado by henhau, on Flickr VW Corrado by henhau, on Flickr VW Corrado by henhau, on Flickr VW Corrado by henhau, on Flickr VW Passat CC by henhau, on Flickr VW Amarok by henhau, on Flickr VW Corrado by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2012 Mye fint her Er det noen tråd om den hvite cc´n med blå hjula på forumet ? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2012 Tråden om passat cc`n til Bakken finner du her: http://forum.vacn.no/showthread.php?220886-My-Bagged-CC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2012 Takker Der var den jo både sort og med andre hjul sendte han en PM jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2012 Komposisjon var vel egentlig ikke det jeg tenkte mest på i kulda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2012 De premie bildene fra dette treffet. Når får vi de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...