Anbefalte innlegg

Bilen er satt ned 10.000 kr, og det er litt interesse, og fortsatt mulig å småprute litt for insidere, så løp og kjøp hvis dere er interessert. Ikke vent til alle skal ha firehjulstrekk etter 1. snøfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. så denne bilen på finn i går.. knall fin bil ;) er det justerbart understell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. så denne bilen på finn i går.. knall fin bil ;) er det justerbart understell?

 

Takk for det, er meget fornøyd med utseendet og bilen ellers selv. Det er H&R sportsfjærer som senker ca 45mm, synes det var lavt nok og demperne tåler det fordi de er stivere fra fabrikk. Et godt kompromiss mellom utseende og kjørbarhet synes jeg selv om jeg før denne har hatt justerbart på nesten alt jeg har hatt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt dårlig interesse, så reduserer prisen litt mer, tar ut sommerhjulene av prisen og ser an responsen. Ingen som trenger skikkelig familiebil til vinteren? Ikke lurt å vente til man står fast i bakken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt for 343.00 kr inkl.reg, helt ok pris ift markedet tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.