#1 Skrevet September 24, 2012 Hei, Selger grombilen, se her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37375659 Klubbrabatt for medlemmer Løp og kjøp! Send sms, mail, pm eller ring 920 30 679! De som kjenner meg vet at de får en problemfri og superkurrant bil her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2012 Bilen er satt ned 10.000 kr, og det er litt interesse, og fortsatt mulig å småprute litt for insidere, så løp og kjøp hvis dere er interessert. Ikke vent til alle skal ha firehjulstrekk etter 1. snøfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2012 Hei. så denne bilen på finn i går.. knall fin bil er det justerbart understell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2012 Hei. så denne bilen på finn i går.. knall fin bil er det justerbart understell? Takk for det, er meget fornøyd med utseendet og bilen ellers selv. Det er H&R sportsfjærer som senker ca 45mm, synes det var lavt nok og demperne tåler det fordi de er stivere fra fabrikk. Et godt kompromiss mellom utseende og kjørbarhet synes jeg selv om jeg før denne har hatt justerbart på nesten alt jeg har hatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2012 Litt dårlig interesse, så reduserer prisen litt mer, tar ut sommerhjulene av prisen og ser an responsen. Ingen som trenger skikkelig familiebil til vinteren? Ikke lurt å vente til man står fast i bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2012 Solgt for 343.00 kr inkl.reg, helt ok pris ift markedet tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...