hvilket delenummer til aeb gasspjeld? finner kun disse tall 408237/212/993 I 3 47 97

Anbefalte innlegg

har et wirestyrt gasspjeld fra ADR-motor for hånd, passer denne på min AEB-motor som også er wirestyrt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pokker...:P

erfaringer med spjeld fra Ebay?

tips til nettsteder hvor dette selges til en grei penge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har 97-99 mod har jeg et parr ligende. 95-96 mod er ikke like som 97-99 og ADR passer heller ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en tur til rogaland bildeler i egersund eller hompen dekk og bil.Når jeg var hos rogaland bildeler å kikkte så hadde de endel a4 b5 1,8t, å noen a6 1,8t aeb.men det er vell ikke selvplukk lengre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er 98mod, pris?.

jaja, siden de er så dritdyre nye, er det kanskje like greit å bruke et par gamle heller=P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et AEB spjeld liggende om intresse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye vil du ha for'n?

Er totalt blank på hva det koster, og hva det kan gå for.

Om det ikke er noen med innspill på hva jeg kan ta skal du bare fyre igang et bud.

Det ligger bare her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, jeg fant et nytt billig på ebay, satser på det er good shit. Selgeren må ha delenummer og

det eneste nummeret jeg finner på mitt pjeld er følgende 408237/212/993 I 3 47 97.

Noen som kan si utifra dette hvilket delenummer jeg trenger?

Takk på forhånd:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.