#101 Skrevet November 18, 2012 Jeg har klistremerker og skiltplater til nye stålskilt. Noe annet er vel ikke mulig å få tak i lenger. Sålenge SAS ikke er skikkelig konkurs og det blir masse møtevirksomhet om nedbemanninger (jeg er tillitsvalgt over 250 ansatte) møter jeg opp fra kl 18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet November 18, 2012 Vi kommer kanskje, planlegger ikke så lenge i forveien da alt kommer annpå dagsform 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet November 18, 2012 jeg kommer fra 18 uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet November 18, 2012 bilen er tom for strøm:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet November 18, 2012 Og hvor befinner bilen seg? kan alltids bistå med start hjelp om det ikke er langt "pokkerivold" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet November 18, 2012 Jeg dukker nok opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet November 19, 2012 Jeg tar med meg vagcom om noen skulle trenge det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet November 19, 2012 Da kan du kanskje få bryne deg på å kode vekk mine P sensorer, se om du finner ut om det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet November 19, 2012 Og hvor befinner bilen seg? kan alltids bistå med start hjelp om det ikke er langt "pokkerivold" takker for tilbudet, men vet ikke om jeg får tid i dag uansett... ser ut som det kan bli litt ot. Må nok krype til korset og kjøpe nytt batteri snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet November 19, 2012 Da kan du kanskje få bryne deg på å kode vekk mine P sensorer, se om du finner ut om det går Det blir helt klart en utfordring for en nybegynner med vagcom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet November 19, 2012 Har du orginal vag-com kabel? Jeg trenger å kode om litt på blåtann enheten min, men min kabel funker ikke for har bare 11.0 versjonen av vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet November 19, 2012 får nok desverre ikke tid idag, noe som dukket opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet November 19, 2012 Har du orginal vag-com kabel? Jeg trenger å kode om litt på blåtann enheten min, men min kabel funker ikke for har bare 11.0 versjonen av vagcom jeg har orginal kabel ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet November 26, 2012 Mange som kommer idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet November 26, 2012 Kommer an på hvor lenge jeg må jobbe overtid i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet November 26, 2012 (endret) Kommer nok, må bare få lånt bil Edit: Jeg tar Christoffer ekspressen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet November 26, 2012 Jeg dukker opp! Om du vil så kan du sitte på med meg Harald? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet November 26, 2012 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet November 26, 2012 Jeg er klar for pizza igjen, så regn med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet November 26, 2012 jeg og brodern kommer jeg burde ha kodet om noe på bilen, rns510 og ratt feil fått nytt ratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet November 26, 2012 Det var planen at jeg skulle bli med, men har deesverre fått bremser som ikke passer, så nå står bilen min uten bremser foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet November 26, 2012 Blir dårlig med meg også... er fortsatt på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet November 26, 2012 Ser ikke lovende ut, ha det hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet November 26, 2012 Æ på vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet November 26, 2012 Kommer ikke i dag, får prøve neste gang igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...