#126 Skrevet November 26, 2012 21 stykk på plass. Kjempebra. Jeg skal prøve å ikke gjøre så mye ut av entrén neste gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet November 26, 2012 Hvis noen lurte så gjør Fanta i øyet sånn nogenlunde vondt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet November 26, 2012 Blir dårlig med meg også... er fortsatt på jobb. Statsjobb..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet November 26, 2012 Hvis noen lurte så gjør Fanta i øyet sånn nogenlunde vondt Jeg bestiller Cola neste gang.... Takk for at du tok det såpass pent. Jeg spanderer på deg neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Desember 2, 2012 Vil bare påminne folka om treffet i morgen på Jessheim. Noen som dukker opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Desember 2, 2012 Kl 18? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Desember 3, 2012 Noen som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Desember 3, 2012 Syk... så nei, jeg kommer ikke i dag hvert fall :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Desember 10, 2012 Er det noen som kommer til Berger i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Desember 10, 2012 Idag da? Jeg(vi) vurderer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Desember 10, 2012 Noen som har vagcom som skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Desember 10, 2012 Noen som har vagcom som skal? Hadde fram til pcen døde forrige uke ( det hjalp deg sikkert masse ). Orker jeg å fikse pc før treff, så har jeg VAG-COM(som funker på min bil, dog ikke kjøpt fra ross-tech, så kan ikke garantere...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Desember 10, 2012 Skal prøve å ta turen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Desember 10, 2012 Har ikke klart å bestemt oss enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Desember 10, 2012 Kommer innom en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Desember 10, 2012 Vi kommer visst ikke. Får ikke låst opp bilen min. Skjer ingenting når jeg trykker på fjernkontrollen og hvis jeg putter nøkkelen i låsen går interiør lyset på når jeg vrir om, men dørene låses ikke opp. Står i oppvarmet garasje så det er ikke kulde.. Noen ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Desember 10, 2012 Prøvd bytte batteri i fjernkontrollen? eventuelt prøvd reserve nøkkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Desember 10, 2012 Vet ikke hvordan jeg bytter batteri i den og regner ikke med jeg har sånn batteri her. Reservenøklene kommer på besøk snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Desember 10, 2012 skulle gjerne bytta batteri for deg. Men er litt langt unna og blir ikke noe treff på meg i dag heller. blir spennende og høre hvordan det går med reservenøkkelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Desember 10, 2012 skulle gjerne bytta batteri for deg. Men er litt langt unna og blir ikke noe treff på meg i dag heller. blir spennende og høre hvordan det går med reservenøkkelen Reservenøklene funket! Så da blir det nytt batteri! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Desember 10, 2012 Yeeeey Så bra! Da er det bare og spole innom claser'n så fikser vi nytt batteri til deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Desember 13, 2012 Er klar til mandag igjen. Jeg er der fra halv syv ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Desember 17, 2012 Noen som kommer 18:30 på jessheim idag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Desember 17, 2012 Jau jau 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Desember 17, 2012 får væ komma en liten tur sjøl om formen ikke er heeeeilt på topp. så folket er der rundt 1830? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...