#201 Skrevet Januar 21, 2013 Vaske selv, da blir det som man vil ha det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Januar 21, 2013 Da håper jeg jaggu at Hansz On i Ski er bedre enn Handz On på strømmen. Polerte en bil som hadde vært innom der, og han vurderte omlakkering før han leverte den til meg Da har'n krav på erstatning.. Vi hadde en A4 B8 som ble levert til vask under Bertel O. Steen på Rud, og de ripa opp hele bilen. Endte opp med å få helpolering hos noen andre dekket av dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Januar 21, 2013 nå skal jeg vaske r32 så komemr jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Januar 21, 2013 Jeg tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Januar 21, 2013 "F**k this, im going skating" Jeg hadde aldri gjetta at hans martin skata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Januar 21, 2013 Kaldt og trivelig ikveld men god stemning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Januar 22, 2013 Er det mye folk på disse mandagstreffene på Jessheim? Har fortsatt ikke surra meg til å dra dit for å skaffe klubbmerker og skiltplater. Dette er en prioritet! Er det mulig å få merker og plater til neste mandag hvis man dukker opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Januar 22, 2013 Er det mye folk på disse mandagstreffene på Jessheim? Har fortsatt ikke surra meg til å dra dit for å skaffe klubbmerker og skiltplater. Dette er en prioritet! Er det mulig å få merker og plater til neste mandag hvis man dukker opp? Send en pm til Kjetil Keinath. Han møter deg sikkert utenom treffet også! Jeg tenkte meg uansett til mandagstreffet førstkommende mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Januar 22, 2013 Jeg har både merker og holdere hvis du trenger og er i nærheten av lillestrøm en gang. Jeg er ofte på farten så bare si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Januar 23, 2013 Er tom for merker akkuratt nå. Hva slags skilt har du? Plast eller jern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Januar 23, 2013 Jeg kommer også på mandag. Trur jeg har noen ekstra merker som du kan få. Skal sjekke i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Januar 23, 2013 Jeg har merker, tar med hvis vi kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Januar 23, 2013 Er tom for merker akkuratt nå. Hva slags skilt har du? Plast eller jern? jern er vel litt drøyt vel metall ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Januar 24, 2013 jern er vel litt drøyt vel metall ihvertfall Hadde vært kult det da. I 3mm tykkelse. Så slipper man bulker i skiltet når folk bruker hengerfeste som ryggesensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Januar 27, 2013 Flere som dukker opp på jessheim i morra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Januar 27, 2013 Hadde vært kult det da. I 3mm tykkelse. Så slipper man bulker i skiltet når folk bruker hengerfeste som ryggesensor Og istedet så har du avtrykk etter skiltet i fangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Januar 27, 2013 Og istedet så har du avtrykk etter skiltet i fangeren? Sånn som jeg har i det KNUSTE plast skiltet mitt etter polakken rygga på meg på onsdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Januar 28, 2013 Jeg får ta en tur hvis det er flere som skal ?! Utrolig lenge siden jeg har blitt med nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Januar 28, 2013 Jeg skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Januar 28, 2013 Noen av oss kommer alt kl 18, så er folk der fra da og utover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Januar 28, 2013 Vi er der 18:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Januar 28, 2013 Koselig treff med hyggelig folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Februar 4, 2013 Flere en meg som skal ha i seg pizza i dag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Februar 4, 2013 Desverre, jeg er på jobb når dere har treff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Februar 4, 2013 tjash.. lufte quattroen i dette været.. høres absolutt ikke feil ut noen som vet om noe bra sted hvor det går å få spylt av bilen på fra oslo og utover mot sandvika? Bilen er latterlig skitten, så får spyle av det som løsner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...