#226 Skrevet Februar 4, 2013 (endret) Og da kommer ikke jeg allikevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Februar 4, 2013 nesj, går vel greit, bilen står jo inne med plussgrader både på lokallagstreffet og hjemme. Så gjelder det å få ut fingern da.. merker at det er tiltak å vaske når man ikke har gårdsplass å gjøre det i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Februar 4, 2013 Nå er du lat Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Februar 4, 2013 hehe, problemet er vel at jeg vet jeg ikke gidder å rubbe opp bilen så lenge den er så dårlig som den er + jeg skal gjøre de endringene jeg skal. Så da går det åpenbart utover vaskinga også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Februar 4, 2013 Jeg har ihvertfall dukket opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Februar 4, 2013 Kjørte akkurat forbi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Februar 5, 2013 Det møtte 7 stk. i går, til tross for mye snø i løpet av dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Februar 9, 2013 noen som kommer på jessheim på mandagen 11,2 . som har vag com, sku ha fått en litten test på bilen om det hva noen som har som kommer, og gidder å ta med da? det hadde vert bra om noen kunne gjort det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Februar 10, 2013 Lena kommer. Hun har VAG-COM. Begynner kl 18 for den som vil være der så tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Februar 10, 2013 ja kommer vel runt kl 18 tida jeg og? så får vi se om hu husker å ta med:) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Februar 11, 2013 Ja, får se hvor snill jeg har lyst til å være i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Februar 11, 2013 tja kanskje du får et glass vann da vettø? så har du noe å se fram til da? så vi får håpe på att du er snill å grei i kveld da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Februar 11, 2013 Jeg har veldig lyst til å komme i dag! skulle gjerne hatt vagcom hjelp jeg åsså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Februar 11, 2013 du må ta en tur du og da, det kan hende det blir litt litt folk der i kveld da.hu lena får litt jobb i dag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Februar 11, 2013 Er her vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Februar 12, 2013 Jeg var der jeg. Bra det snart er sommer igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Februar 18, 2013 Noen som skal kjøre en burger i trynet i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Februar 18, 2013 Hvor er det treff i dag? er det en oversikt noe sted med datoer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Februar 18, 2013 Første post i tråden her 18.02.13 - McDonalds - Berger industriområde(skedsmokorset) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Februar 18, 2013 Jeg tar turen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Februar 18, 2013 Noen som skal kjøre en burger i trynet i dag? Jeg regner med at jeg skal kjøre en burger i tryne og noen fries i nesa evt. mcflurry i øra hvis appetiten tillater det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Februar 18, 2013 Vi kommer nok en tur vi også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Februar 18, 2013 Jeg kommer! ganske så nytt medlem så kjenner ikke altfor mange da når er det folk møtes `? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Februar 18, 2013 Jeg tar nok turen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Februar 18, 2013 jeg kommer nok ikke i kveld. Mulig jeg tar turen til sandvika neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...