#51 Skrevet Oktober 15, 2012 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 22, 2012 Ingen som vil møtes idag? Orker ikke lage middag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg jobber Desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 28, 2012 Mange som kommer i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 28, 2012 Ja! Peppes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 28, 2012 Oh yeah ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 28, 2012 Eg kjem. eg kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 28, 2012 I kjem! Noen som tar med ekstra skiltplater og klistremerker til nye vara? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 28, 2012 kommer hvis det ikke er snø på bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 29, 2012 Må se ann været. Har på sommerdekk da jeg ikke vil få bot for å kjøre med piggdekk før 1 november men nå tilsier været at jeg burde legge om asap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 29, 2012 (endret) Må se ann været. Har på sommerdekk da jeg ikke vil få bot for å kjøre med piggdekk før 1 november men nå tilsier været at jeg burde legge om asap. Du får ikke bot for og kjøre med pigg derimot kan du få bot for og kjøre med sommerdekk da det står i vegtrafikkloven at du skal sko deg etter forholdene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Oktober 29, 2012 I dag tar jeg turen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Oktober 29, 2012 På vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Oktober 31, 2012 Var greit oppmøte på mandag, håper enda flere tar turen neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 1, 2012 Kanskje jeg dukker opp den 12/11 på "korset" med "ny" bil. Har ikke spist burger siden sist jeg var på McD Lørenskog :p . Håper det dukker opp noen "gamle" kjente. Hilsen gamlefar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 3, 2012 Kanskje jeg dukker opp den 12/11 på "korset" med "ny" bil. Har ikke spist burger siden sist jeg var på McD Lørenskog :p . Håper det dukker opp noen "gamle" kjente. Hilsen gamlefar velkommen tilbake i varmen Arne vi ses på MCD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 3, 2012 Kanskje jeg dukker opp den 12/11 på "korset" med "ny" bil. Har ikke spist burger siden sist jeg var på McD Lørenskog :p . Håper det dukker opp noen "gamle" kjente. Hilsen gamlefar DET var lenge siden Arne! Hatt Sigurd Sollien på besøk og tatt en oppgradering til ny TT? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 4, 2012 Hvis Arne kommer, så tar jeg også turen fra Tomter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 4, 2012 Får satse på at at jeg klarer å snike meg avgårde fra jobb før den tida, men ser ikke så lyst ut .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet November 6, 2012 Tomter? Da er du jo så godt som nabo da... Hvis Arne kommer, så tar jeg også turen fra Tomter DET var lenge siden Arne!Hatt Sigurd Sollien på besøk og tatt en oppgradering til ny TT? Eller Homsepatruljen velkommen tilbake i varmen Arne vi ses på MCD Takker for det. Skal gjøre alt jeg kan for å dukke opp fk mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet November 6, 2012 Eller Homsepatruljen Hahahaha, DET var dine ord Arne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet November 6, 2012 Er skiltplater og klubbmerker fortsatt å oppdrive? Skulle gjerne hatt en plate (for "polakkskilt") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet November 6, 2012 Er skiltplater og klubbmerker fortsatt å oppdrive? Skulle gjerne hatt en plate (for "polakkskilt") skiltplater og klistremerker er og oppdrive fra opptil flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet November 11, 2012 Jeg tar turen i morgen. Mulig JR også kommer. Vi sees 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet November 11, 2012 skal prøve og komme men skal på visning kl 19 mest sannsynlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...