#76 Skrevet November 12, 2012 Skal prøve å få dratt fra jobben litt tidligere, så jeg kommer nok, men ikke 7 sharp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet November 12, 2012 Tar meg turen jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet November 12, 2012 Jeg stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet November 12, 2012 Da kan du få plater i dag da Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet November 12, 2012 Takker Frank, jr dukker også opp, så da blir vi iallefall noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet November 12, 2012 Jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet November 12, 2012 Takker Frank, jr dukker også opp, så da blir vi iallefall noen Det har vel til dags dato alltid kommet flere enn de som skriver her så blir hyggelig og se noen nye/gamle fjes igjen :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet November 12, 2012 Hyggelig å treffe nye og gamle kjente i kveld. Takker for plater og merker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet November 12, 2012 bare hyggelig fikk arve penger forresten ? tenkte ikke over det en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet November 12, 2012 Tror det gikk i glemmeboka gitt. Får gjøre opp ved neste korsvei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet November 12, 2012 jeg fikk ikke penger men er på saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet November 13, 2012 Alltid trivelig å treffe likesinnede.. eller med felles interesse ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet November 13, 2012 Hyggelig å treffe nye og gamle kjente i kveld. Takker for plater og merker. Hyggelig å møte deg også Arne! Setter pris på at tidligere ledere tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet November 13, 2012 hyggelig at så mange, og spesielt hyggelig at Mikael kom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet November 13, 2012 x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet November 13, 2012 Første innlegget er oppdatert med dato for Jessheim treff ser jeg:) bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet November 14, 2012 Har vært så opptatt med jobb og leilighetsrenoveringsdritt i det siste at jeg har ikke fått tatt turen. Kommer pluttselig innom neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet November 14, 2012 Minner ALLE om Årsmøtet 18.11! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet November 17, 2012 Blir det salg av klubbplater og merker på Jessheim den 19? Tar turen med en kommende vacn-medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet November 17, 2012 Kommer ingen fra styret til mandagen, så ingen som selger skiltplater da, dessverre. Kan dog ordne det slik at vi møtes ett sted Ila uken, så kan kompisen din kjøpe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet November 17, 2012 Regner med att kjetil keinath er på plass på mandag og det ble sagt att han har skiltplater og merker lenger opp i tråden, så bare stikk innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet November 17, 2012 Regner med att kjetil keinath er på plass på mandag og det ble sagt att han har skiltplater og merker lenger opp i tråden, så bare stikk innom Kjetil har fått ett par ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet November 17, 2012 Jammen så bra, da ordner det seg da er det selvfølgelig bare å stikke innom! Har ikke fått med meg at han også har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet November 17, 2012 Jeg har merker, men ikke skiltplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet November 18, 2012 Hvem kommer til jessheim i morra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...