#151 Skrevet Desember 17, 2012 Er på vei. NSB er bare litt forsinket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Desember 17, 2012 Jeg ligger rett ut hime, så dukker ikke opp i dag likevel. Forkjølelsen vant gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Desember 29, 2012 Får ikke kommet den 7 januar. Skal på kurs i Permitering, omstilling og nedbemanning av ansatte. Typisk det er en Peppesdag: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Januar 6, 2013 Treff igjen i morgen Alle ønskes selvsagt velkommen gamle som nye - - - Updated - - - Treff igjen i morgen Alle ønskes selvsagt velkommen gamle som nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Januar 6, 2013 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Januar 6, 2013 Tar turen ja Sees 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Januar 6, 2013 Satser på å gi mitt bidrag for å dra opp aldersgjennomsnittet, ja. (Ingen med TSI og DSG på vei dit?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Januar 6, 2013 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Januar 6, 2013 får se om jeg rekker å komme i morra, må trene og henge opp hyller.... mao. må prøve å snike meg unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Januar 6, 2013 får se om jeg rekker å komme i morra, må trene og henge opp hyller.... mao. må prøve å snike meg unna Heh, du ass... Har vel satt bøkene i hylla etter regnbuens farger også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Januar 6, 2013 hehe.. hylla har liggi her siden slutten av november, så samboern begynner "plutselig" å bli litt utålmodig av en eller annen merkelig grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Januar 6, 2013 Får ikke møtt i morgen dessverre, da jeg sitter godt forankret i De Mogan, Puerto Rico. Håper uansett at mange stiller, så ses vi på Mcern Berger om to uker Adios 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Januar 6, 2013 No deal, må skru bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Januar 7, 2013 Får ikke møtt i morgen dessverre, da jeg sitter godt forankret i De Mogan, Puerto Rico. Håper uansett at mange stiller, så ses vi på Mcern Berger om to uker Adios Vi får ta et treff her nede isteden, Mcern i Puerto Rico? Er i Arguinigin nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Januar 7, 2013 Skal vel ha pizza jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Januar 7, 2013 Vi får ta et treff her nede isteden, Mcern i Puerto Rico? Er i Arguinigin nå. Kan ta Mcern i Puerto ja er utrolig nok det her .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Januar 7, 2013 Trivelig mange som dukket opp i dag da Tok noen bilder, så klart mest hvite biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Januar 7, 2013 også mangler du jo til og med en hvit en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Januar 8, 2013 Gjør kanksje det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Januar 8, 2013 Gjør kanksje det? ja! min vel!! : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Januar 8, 2013 Hallo! Hva med min a? Bilde av din la jeg faktisk inn, men ser det ikke kom med, I'll fix 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Januar 8, 2013 Trivelig mange som dukket opp i dag da Tok noen bilder, så klart mest hvite biler.. jasså var du redd for att alle skulle se på meg og ikke bilen, siden du har sladdet meg i bilde (vel skjønner deg jo godt for HVEM vil ikke ha en bit av denna LEKKERBISKEN) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Januar 9, 2013 Jeg fant! jeg fant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Januar 12, 2013 Der var det mange fine hvite biler Takk for hyggelig pizzakveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Januar 14, 2013 Mange som skal på Jessheim idag? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...