#176 Skrevet Januar 14, 2013 Jeg kommer desverre ikke da jeg jobber kveldsskift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Januar 14, 2013 Jeg kommer ikke i dag nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Januar 14, 2013 Kommer vel mest sannsynlig! Bilen har gått av en langtur i kulda også.. Men lover ikke noe ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Januar 14, 2013 Jeg kommer hvis det er noen som tar med seg vagcom ?! Motorlampa lyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Januar 14, 2013 Skriver her hvis jeg skal dra, vet ikke helt enda. Kan ta med vagcom om jeg drar så du får sjekke her sånn i 18tiden ish? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Januar 14, 2013 Skriver her hvis jeg skal dra, vet ikke helt enda. Kan ta med vagcom om jeg drar så du får sjekke her sånn i 18tiden ish? Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Januar 14, 2013 Jeg skal ditt. Men har ikke VagCom - - - Updated - - - Skriver her hvis jeg skal dra, vet ikke helt enda. Kan ta med vagcom om jeg drar så du får sjekke her sånn i 18tiden ish? Tar du med filmen og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Januar 14, 2013 Heldig dere som har et aktivt lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Januar 14, 2013 Nice! Ordna det seg med vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Januar 15, 2013 Ordna det seg med vagcom? Sovna på sofaen, dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Januar 15, 2013 Like bra, ble hjemme vi også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Januar 15, 2013 Jeg har vagcom og kjører Jessheim-Oslo hver dag. Bare å si i fra om du trenger hjelp så kan jeg møte deg langs veien i tilfelle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Januar 21, 2013 Noen som er klare for i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Januar 21, 2013 hvor er det i dag? er litt keen på å ta meg turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Januar 21, 2013 Berger /Sharif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Januar 21, 2013 jeg kommer ihvertfall i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Januar 21, 2013 Postet tregt, så svaret hadde allerede dukket opp.. men jeg tar nok turen i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Januar 21, 2013 Om jeg har hjul igjen til bilen så kommer nok jeg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Januar 21, 2013 hvis jeg får bilen til å starte så kommer jeg også... tross alt lenge sida sist! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Januar 21, 2013 Jeg kommer, men til hvilket klokkeslett? Og er det noe mat der....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Januar 21, 2013 Ja om du definerer McDonalds som mat så Fra 19:00, alt står i første post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Januar 21, 2013 Ja om du definerer McDonalds som mat så Fra 19:00, alt står i første post Takk Mc Donald regnes som mat en gang i skuddåret! Nei, se... Jaggu er det skuddår i dag også gitt... PS. 14 sider med info, så jeg tok snarveien og spurte, JICOC (Just In Case Of Changes) Har avtale om vask av bilen på Handz on i Ski i dag. Håper ikke bilen blir "skitat" på turen opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Januar 21, 2013 hvor er det i dag? er litt keen på å ta meg turen! Kom a Bårdi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Januar 21, 2013 Takk Mc Donald regnes som mat en gang i skuddåret! Nei, se... Jaggu er det skuddår i dag også gitt... PS. 14 sider med info, så jeg tok snarveien og spurte, JICOC (Just In Case Of Changes) Har avtale om vask av bilen på Handz on i Ski i dag. Håper ikke bilen blir "skitat" på turen opp.... Da håper jeg jaggu at Hansz On i Ski er bedre enn Handz On på strømmen. Polerte en bil som hadde vært innom der, og han vurderte omlakkering før han leverte den til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Januar 21, 2013 Jeg kommer nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...