#1 Skrevet September 25, 2012 Noen som har en biltilhenger å låne ut, eller vet om noen som låner ut biltilhengere av bra standard i Trondheimsområdet eller mellom Trondheim og Stjørdal? Skulle ha lånt en henger noen timer en dag for å hente en delebil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2012 http://www.hengerproffen.no/ Hør med de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2012 http://www.hengerproffen.no/ Hør med de? Skal sjekke med de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2012 Hei Espen, når trenger du henger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2012 Kan kanskje hjelpe til neste helg, sannsynligvis fredag. Da kjører jeg sørover med tom bilhenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2012 Hei Espen, når trenger du henger? Tror kanskje det kan være aktuelt neste lørdag, men få fatt på han jeg skal hente bil hos først. Send meg evt en PM med info ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2012 Kan kanskje hjelpe til neste helg, sannsynligvis fredag. Da kjører jeg sørover med tom bilhenger... Takker for tilbudet, men tror det kan blir vanskelig da bilen jeg skal hente ikke står langs E6, eller i nærheten av denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2012 Hei igjen! Jeg reiser til svalbard på onsdag, men kan høre med han som eier hengeren om det går på lørdag Han bor i hommelvik også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2012 Med det samme: Kan du tune en opel frontera 2,2 dti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...