#1 Skrevet September 25, 2012 Lufter interessen for mine BBS Speedlines felger, da jeg vurderer andre felger til neste sessong. Felgene kjøpte jeg i fjor våres, de ble kjøpt med og brukt på en A6 2008 modell inntil jeg kjøpte de. Felgene ble da delt. Senterene ble lakkert rimini rød og ringene ble polert opp igjen. Kjørt to sessonger så dekkene som sitter på er ikke på stria, men med lite mønster (går litt til om noen vil kjøre på de ut året etc) Ringene er ikke 100% da de har gått 2 sessonger ( trenger kun lett kjærlighet ) grov jobben tok jeg selv som nevnt over her. Specs: 8.5x19 ET48 215.35.19 Nankang NS II med lite mønster Rimin Red Senter De selges ved rask avgjørelse for 12 000,- Skambud er ingen vits, blir de ikke solgt deles de og pusses opp på nytt. Liker felger med samme fargekode: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2012 SOLGT MED BILEN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...