#1 Skrevet April 30, 2005 Blir det pizzamøte imorga (1. mai) eller blir det ikkje før neste søndag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2005 Jeg lurer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2005 Ja, dette lurer jeg også på.. Virket i går som at det blir utsatt til neste helg, uten å si dette sikkert.... Mye som skjer denne helgen og slikt, vettu'.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2005 Jaja.. Viss noken finn ut at det blir møte, send ei melding til 98 07 38 54 Så starta e innafra fjorden no e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2005 Snakket nettopp med le grande boss, og han tok en sjefsavgjørelse og la pizzamøtet til neste helg! Mye familie og kake og tull idag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2005 Vel, da ses vi neste helg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2005 Den e go;) Super samsung du solgte meg forresten:D...hehe..... Sjekk go-kart tråden alle sammen noda, må prøve å få litt cruising... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...