#1 Skrevet September 25, 2012 Vurderer å selge min 200 pga lite fremgang, og ingen lagringsplass til vinteren. Bilen er solgt ny i Norge, og er ikke skjøtet. Motorkode 1b, 200hk. Starter ikke.. Bilde fra da jeg kjøpte den i 2008. Den ser desverre ikke slik ut idag. Flere bilder og mer info kommer. Prisantydningen ligger på en plass rundt 10 000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2013 Begynner å plukke av det siste nå fortløpende. Rop ut om noen trenger deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2013 Har du frontspoileren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2013 Den mjukplastspoileren ja? Har den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2013 Den mjukplastspoileren ja? Har den Den nederste under frontfangeren ja. Tilstand pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2013 hva er dim og strategiske mål på felgene på bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2013 Den nederste under frontfangeren ja. Tilstand pris? Så grei ut den, alle fester inntakt. Litt skrapa på undersiden. Bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2013 hva er dim og strategiske mål på felgene på bildet? Felgene har jeg ikke desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2013 Felgene har jeg ikke desverre. Var synd. Takk for tilbakemelding..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2013 Så grei ut den, alle fester inntakt. Litt skrapa på undersiden. Bud 500 pluss frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2013 500 pluss frakt Greit det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...