Delenummer på G76- og G78-sensor til Passat 3BG (nivåsensor for xenon), noen?

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg dette? HB62298 er skiltnummeret, dersom man måtte trenge det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med ETKA kan vel sjekke dette kjapt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse finner du på ebay Mads, kjøpte selv der til A4n..

Kosta 700kr på Møller, mens det vart 350kr på ebay pr. Stk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte på Ebay for ei stund tibake, men da fant jeg ikke noe. Finner ikke noe i farta nå heller, og jeg vil ha delenummer for å være sikker på at jeg får bestilt riktig:) Feilkjøp blir sjelden billig. Hehe.

Lette å bytte, da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt med delenr ;) men de er rimelig like dissa der, likt på min A4 og din Passat.

Ja veldig lett og bytte, har du tatt diagnose for å se hvem som ikke reagerer høyde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, har gjort det:

Address 55: Xenon Range Labels: 4Z7-907-357.LBL

Controller: 4Z7 907 357

Component: dynamische LWR D09

Coding: 00007

Shop #: WSC 05311

2 Faults Found:

00774 - Level Control System Sensor; Left Rear (G76)

28-00 - Short to Plus

00776 - Level Control System Sensor; Left Front (G78)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som gidder å komme seg inn på ETKA for å sjekke ut dette for meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4B0 907 503, likt foran og bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk:) Dette er du helt sikker på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig nr det, og er likt foran og bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meningen å kuppe tråden din men lurer på om lyktene dine justerer seg opp og ned når du starter opp bilen? Begge mine har sluttet å justere seg så jeg lurer på om det er sensorene G-76 og 78 som synder eller en motor i lyktene som har takket for seg?! 3BG dette og....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om en sensor har sluttet og virke vil dette skje, ta diagnose så får du svaret. Kanal 55.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meningen å kuppe tråden din men lurer på om lyktene dine justerer seg opp og ned når du starter opp bilen? Begge mine har sluttet å justere seg så jeg lurer på om det er sensorene G-76 og 78 som synder eller en motor i lyktene som har takket for seg?! 3BG dette og....

Ta en diagnose, så får du svar. Jeg fikk opp feilmelding på disse to, og det fungerte i en dag eller to etter at feilkoden var slettet, så da tyder det på at det er sensorene og ikke bare dårlig kontakt som har forårsaket det. Ganske standard at disse kvelder med tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hva som skjer med disse sensorene når de tar kvelden? Hadde vært moro, ikke for den økonomiske delen, å prøvd å fått liv i de igjen, men jeg aner ingenting om hvordan de ser ut en gang, og da veit jeg ihvertfall ikke hva som pleier å være problemet:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I hver føler sitter det et pot-meter med en arm på, inne i føleren sitter det nok et kretskort med slidebane inni (som en bensinmåler)

Mener og huske disse er støpt i en del så de kan ikke deles på en lettvint måte.

Best og bestille 2 nye på ebay så er du ferdig med den saken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.