#1 Skrevet September 26, 2012 (endret) Selger min 2009 VW Scirocco grunnet kjøp av ny bil. Pen og velholdt bil med lav km. Finn anonnse Orginalutstyr: -Scirocco 160 TSI m. 6-trinns manuell -Rising blue metallic -Titansort stoff/alcantara interiør -RCD510 stereo med touchscreen, cd-veksler, aux inngang og minnekortleser -Tyverialarm med innvendig sensor (orginalt) -GT-pakke Scirocco 18" (Interlagos-felger, helsort taktrekk, sotede vinduer, alu-pedaler++) -Teknikkpakke Scirocco (bla regnsensor,lyssensor, aut.blendbart speil, Cruisecontrol etc.) -Midtarmlene -To-sone klima -Coming/Leaving home-funksjon (lysene lyser etter at bilen er låst igjen/opp) -Stoff og gummi matter Utstyr montert av forhandler i Norge: -Skvettlapper foran -DEFA 3: Motorvarmer/Kupevarmer/lader/Fjernbetjent -Pioneer aktiv sub (http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4437&katid=31&id=) -Førstegangsregistrert Februar 2009. -2 eiere. Har vært i mitt eie siden mai 2009. Første eier er også klubb medlem. -28000 KM -Senket 35mm med senkefjærer fra H&R (orginale fjærer følger med) (ikke godkjent i vognkort). -Sommerdekk på orginale 18" Interlagos-felger. -Piggfrie vinterdekk på 17" alu-felger. -20" BBS CK gunmetal kan medfølge om ønskelig (må ha nye dekk). Prisantydning: 215 000 kr + omregistrering. Ta gjerne kontakt for mer info. 95 90 95 85 knut.ljones_at_gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2012 Hei, har du bilen enda ? meget intresert ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2012 Ja bilen står her den. Er bare å ta kontakt dersom du ønsker mer info. Knut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2012 Jeg ønsker gjerne litt mer info : ) og hvis jeg vil kjøpe den er du villig til og komme og møte meg ? litt langt til Bergen hehe: P Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2012 (endret) Bumper denne. Ny pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...