Turteller VEMS og diskusjon om å bidra i tråder.

Anbefalte innlegg

Noen der ute som har peiling på hvordan jeg skal få opp turteller på en passat gt syncro med VEMS Sprut?

VEMS med Montonic kontakt, aan motor og aan ledningsnett.

Koblet meg på lilla kabel fra vems, sjekket kabel og den er på riktig pinne i motronic kontakta.

Konler den rett på turteller i bil funker ikke.

Noen som har noen råd? Jævla irriterende å ikke ha turteller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At alle andre er idioter betyr jo ikke at du trenger å være det Fredrik. :)

Men klart; det er jo et valg du er i din fulle rett å ta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg kommer til å holde det for meg selv, som alle andre her inne på forumet.

Det ligger et utallige tråder om hjelp til og få turteller opp og gå på eldre biler med aan motor og tilhørende ledningsnett. Men ingen tråder jeg kan finn er det gitt noen konkrete svar/tips på hvordan folk har fått det til.

Jeg vedder på at det er flere her inne som sitter med kunnskap om hvordan dette gjøres.

Personlig vet om en person som sier han vet, men det ingen hjelp og få. Har til og med tilbydd han en kompensasjon i for av penger, men fortsatt ikke int. i og hjelpe.

Eneste som har gitt lyd fra seg på færspørsel er Reidar Skartun på RFS Preformance, men heller ikke han hadde visste helt.

Så du skal "straffe" alle di uvitende fordi di som vet det ikke hjelper deg?

Kjempe logisk!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voksent... Gir et godt inntrykk av deg selv som rimelig nytt medlem.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe...... Er det muuuulig?

Jeg kjenner ikke VEMS sprut, men jeg går ut ifra at denne har utgang for styring av turteller slik noen andre styringer har. Funksjonen til utgangen må settes opp i softwaren til sprutet, -det er nok ikke så mye verre enn det....

Jeg gjorde i alle fall det på en rallybil jeg hadde for noen år siden, og brukte original turteller....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle om man er ny eller ikke! Er vel værre at langt mer kunnskapsrike og gamle medlemmer som vet, ikke gidder hjelpe nye.. Er ikke alle sprut det bare er å sette opp turteller styringen riktig, og det er det er fler som sitter med informaajon ang dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle om man er ny eller ikke! Er vel værre at langt mer kunnskapsrike og gamle medlemmer som vet, ikke gidder hjelpe nye.. Er ikke alle sprut det bare er å sette opp turteller styringen riktig, og det er det er fler som sitter med informaajon ang dette..

Er det verre? Det er jo ikke alltid sånn i det vanlige liv at folk står i kø for å få lov til å hjelpe.... Men om man har en litt mer ydmyk fremtoning og spør fint så hjelper det ofte på, og folk ønsker ofte å hjelpe i så tilfelle.

Hadde man betalt for tjenesten, så kunne man sannsynligvis krevd hjelp, men på dette forumet så er det jo opp til hver enkelt om man har tid, kunnskap og lyst til å hjelpe.

Men det er jo flott at problemet er løst. Om broderen (?) din ikke ønsker å dele hva som var løsningen så er det nok ingen krise, -verden går sin vante gang allikevel :-)

Karma's a bitch ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mange her som kan noe om litt av hvert, men man mister lysta til å hjelpe folk når enkelte ikke gjør opp for seg. (dette gjelder ikke trådstarter)

Mvh

Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Espen sier så tror ikke jeg heller at folk sitter og nii trykker på f5 (refresh) fot å finne en tråd d kan svare på... løpet av en liten dag så forsvinner jo tråden fra første siden....

Då er det jo ikke akkurat så enkelt å vite at du idet heletatt har skrevet en tråd....

Hadde jeg sett tråden, så kunne jeg fortalt deg at es tuning i trheim monterer å mapper vems, og at ved og kontakte dem så ville du nok få de svarene du ønsket...

Nå har det seg slik at jeg ikke så tråden din, da vi er mer enn bare deg på forumet som lurer på ting:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.