Anbefalte innlegg

Hei!

Har bestemt meg for å kvitte meg med en trofast gammel sliter. En Audi A6 avant 1,8 liter 1997-modell. Motoren har hele 125 hestekrefter. Bilen har gått 310.000 km. Jeg har hatt bilen siden 2007 og har hatt få problemer med bilen. Har byttet slitedeler fortløpende, men har ikke opplevd noen store problemer. Den har som sagt, vært trofast! Svart i lakken, med litt merker. Ikke noe særlig rust, bortsett fra i noen sår på panseret. Noen har også fjernet låsesylinderen på førersiden uten at de tok turen inn i bilen...Tenker meg en pris på 19.000 kroner uten anlegget og 25.000 kroner med anlegget. Anlegget; forsterker, subwoofer og radio med dvd-spiller, kostet alene ca. 18.000 kroner for noen år siden...

 

Har nå, som noen kanskje har sett i andre tråder, adresse i Sverige og har da tilgang til biler i en annen prisklasse enn før jeg flyttet! :): vinke : Tynner derfor ut bilparken av norske biler. Men min Audi 200 20V avant 91-modell kvitter jeg meg aldri med... :glad:

124.jpg

135.jpg

129.jpg

130.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger "ny" bil? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var gamle Trofast solgt og har fått et nytt hjem på Nesodden... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.