#1 Skrevet September 26, 2012 Har i dag rial dayton race i 19"x8,5 et30 som eg lurer på om skal få ein liten pause. Lurer på å bruke noken oem replica felger i 18", men kan dette sjå ok ut? Har sett på desse i 18"x8 et 35..... Noken som har bilder av b6 med 18"? Blir og nytt bilstein/hr understell, da s-line understellet er litt for lavt med senkeskåler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2012 http://forum.vacn.no/showthread.php?239806-Min-Audi-A4-1-8TQ-B6-*Siste-US-blinkers* Her er noen bilder av min med 8x18 et 35, personlig syns jeg det ser litt for smått ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2012 Hei. Dette har veldig mye å så hvilken felg... En "åpen" felg i 18" kan se like stor ut som en "lukket felg i 19". Bytta i helga fra OZ Opera i 19" sommer felg og ned til 18" S4 felg vinter. Og syns begge deler ser helt topp ut. Så hadde ikke vært redd for å gå ned til 18" hvis felgen er rett. Og det tror jeg går fint med det du har tenkt, siden den Rial Daytona felgen er ganske lukket og S5 felgen er åpen... Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...