#1 Skrevet September 27, 2012 (endret) Selger en iPhone 4 16GB. Telefonen er sort, sprekk i glassplata bak. 2 år gammel, men aldri hatt den til rep. Orginal eske medfølger. Åpen for alle operatører. 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2012 Bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2012 byr 800kr, ligger noen uten skader for samme pris du forlanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2012 Bakdeksel kan byttes på 1min ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2012 (endret) Jeg byr 1000kr, så sant alt virker og den ikke har flere skader enn bakglasset. Kan også bytte i bilpleieprodukter. http://forum.vacn.no/showthread.php?245993-Nano-Bilpleieprodukter-selges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2012 Bilder lagt til i første post.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2012 Hvorfor svarer du ikke på de budene som er lagt inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2012 Oii, sorry for det. Trodde jeg hadde gjordt det i går når jeg la til bildene.. Ikke intressert i å bytte i noe. Har bud på 1100,- Høytaler på tlf er det noe muffins med. (Den som lager ringelyd) vet ikke hva som er galt med den. Det kommer lyd, men ikke så høyt som det skal gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2012 Ble den solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2012 Solgt ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...